19 september 2005

vrij gezellige dag


Ik had het al van ver zien aankomen (en Michiel had ook al wel verteld dat het er zou komen): zondag was het mijn vrijgezellendag. Om 9 uur stonden een bende smurfjes (Linda, Evi, ons Anneke, Els, Kizzy, Wendy en Leen in blauw t-shirt en witte broek) me op te wachten aan de Lilse Bergen, met croissants en (terug) warme chocomelk. Waarom de Lilse Bergen, weet ik eigenlijk niet, want de trokken van daar op de parking naar het atelier van een pottenbakker. Daar twee heel gezellige, creatieve uren doorgebracht, waarvan we het gebakken resultaat binnenkort mogen ophalen. Ik kan je vertellen dat dat heel leuk is: zo een homp klei die vorm krijgt door iets wat je zelf doet. Hij doet wel niet altijd wat je wil dat hij doet, maar goed :-). Vanuit het pottenbakkersatelier terug richting Antwerpen, Sint-Laureisstraat. Ons Anneke en ik maakten er een extra uitstapje via de Boomsesteenweg van, waarschijnlijk om de andere dames de tijd te gunnen om de lunch in orde te brengen. Die lunch namen we gewoon bij ons thuis, want iedereen had iets mee om te eten, allemaal om ter lekkerst. Daar waren ook Ann Lommers, Annemie en Lidewij erbij om de hoop te vergroten en ook Michiel mocht tijdens het eten erbij blijven :-). Na de lunch werden er allemaal lieve herinneringen aan mij opgehaald, vergezeld van een 'herinneringscadeautje'. Heel leuk! In de namiddag met een ietswat uitgedunde ploeg door de mooiste stad van de wereld gewandeld, langs de mooiste rivier van de wereld (allez ja, van het noordelijk halfrond dan), om te einidgen in een van mijn favoriete restaurantjes.

Het was een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuke en supppppppppppppergezellige dag.
Ik zeg het nog eens: bedankt lieve dames om een dag van jullie leven met mij te willen delen ;-). Ik ben echt een pietzak met zulke lieve vriendinnen.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ha Leentje, de reden dat we aan de Lilse bergen hadden afgesproken was gewoon omdat dat een plek is die iedereen weet te vinden en die niet al te ver van het pottenbakkersatelier was verwijderd (en verder was het een idee van Els, haha). En natuurlijk hebben wij die dag met heel veel plezier voor jou georganiseerd en er zelf ook dubbel en dwars van genoten!!! Dikke knuffel van ons Anneke

1:19 p.m.  
Blogger Linda zei...

Een dag met jou is als een dag in de hemel (maar dan veel gezelliger...). ;-)
We hebben er allemaal van genoten om er een leuke dag van te maken voor u (en voor ons natuurlijk)!
En wie weet binnenkort: pottenbakken, the sequel!!
knuffel, linneke

11:34 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage