14 juli 2005

op stap met de afdeling, naar de Hoge Veluwe


Het blijft hier in Amsterdam 'gezellig'. (Althans in mijn beschermde werkomgeving - in het echte leven zijn er nogal wat schietpartijen, is er de spanning rond het proces van de moordenaar van Theo Van Gogh, en een angst voor aanslagen).
Vorige week dinsdag trokken we met een aantal collega's naar de Hoge Veluwe. Een stukje fietsen, het Krüller-Muller museum, een lekker broodjesbuffet, de beeldentuin, nog wat fietsen, het jachthuis, nog wat fietsen, en wat wandelen. Het was echt de moeite. Secretariaatsmedewerkster Sandra was de enige die een fototoestel bij zich had, en zij maakte dan ook bijgevoegde foto (met ontspanknop: Sandra is het meisje links op de eerste rij.) Naast Sandra staat Sam, de aio die samen met mij begonnen is, en waarmee ik een tijdje een buro (hier zeggen ze kamer) heb gedeeld. Naast Sam staat mijn promotor Pier, die hier trots zijn aandenken aan de uitstap (een steen) toont. Rechts achter Pier staat Marieke, ook een 'nieuwe' aio waarmee ik tot voor kort een kamer deelde. Marieke wordt geflankeerd door Wieke en Mark. Voor Mark staan (links) Gerly en (rechts) Jeanette. Achter Jeanette (van links naar rechts) Kiki, Petra en Sonja. Sonja is het meisje waarmee ik nu een kamer deel. Er waren nog meer mensen mee die dag, maar die staan niet op de foto, want die wilden niet met ons mee naar het mooie kunstwerk van Dubuffet waarop we hier staan te poseren. Er is ook zoveel moois te zien in dat park. Mooie natuur (een beetje zoals de Kalmthoutse Heide), een mooi beeldenpark (te vergelijken met het Middelheimpark), en dan nog eens het Krüller-Muller museum. En dan zijn er ook nog de 'witte fietsen' waarmee je gratis door het hele park mag rijden.
't Was best een leuke dag!

Oh ja, dat hoorde ik vanmiddag: "Brussel staat volgens mij bekend voor de Vogeltjesmarkt"...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage