03 juli 2005

verhuisd


Ondertussen heb ik de bewuste muis (muizen) dus al een aantal keer gezien... Ik vind het niet echt onprettig dat ik de Quellijnstraat verlaat... Hoewel ik het er toch gezellig heb gevonden hoor (zie foto) - althans voor ik huisdieren bleek te hebben ;-). Bij het verhuizen gisteren bleek dat de snoodaards zelfs aan mijn brood en aan mijn risottorijst hebben geknabbeld...

Deze nacht hebben Michiel en ik voor het eerst in mijn nieuwe kamer geslapen. Leuk hoor: ik slaap nu in het bed waar Michiel vanaf zijn 7 jaar in geslapen heeft: romantisch toch?! Er moeten nog wat spullen van Antwerpen overgebracht worden, maar het ziet ernaar uit dat ik het daar best wel leuk zal hebben...

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Proficiat met je nieuwe woonplaatsje! Het ziet er inderdaad gezellig uit. Het was al een hele tijd geleden dat ik nog eens op deze site was geweest. Niet dat het mij niet interesseert, maar ik was gewoonweg vergeten dat die bestond. Gelukkig houd ik af en toe al eens oude mails bij... Is Michiel nu mee verhuisd, of "bewaakt hij het fort" nog in Antwerpen? Big hugs!

5:08 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage