20 april 2005

ik ben zo eenzaam zonder ...

Pff, vandaag slaat te heimwee toch wel efkes gemeen toe
het is niet alleen heimwee naar Michiel hoor, ook zo naar de vertrouwdheid van ons huisje (ook al is het nu zonder madammeke), van je weg kennen naar en in de buurtwinkels, van weten waar de fetakaas het lekkerst en de boter het goedkoopst is, van enkel Canvas te kunnen kijken en dus veel DVD's in de kast te hebben liggen, van een dubbel donsdeken, van lekkere espresso in plaats van zo van die flepse senseo, van de geur van pasgebakken brood, van snijden op je eigen snijplank met een goed groot mes...
pff, nooit geweten dat ik zo gehecht ben aan spullen die eigenlijk totaal onbelangrijk zijn

3 reacties:

Blogger Mieke zei...

Ik begrijp je meid... heel goed zelfs...
Ik heb al anderhalf jaar dat gevoel hier...
Het wordt tijd dat ik een appartementje toegewezen krijg...
Maar daar zal het misschien niet helemaal mee opgelost zijn...
Ik denk aan je! Dikke kus!
En binnekort kunnen we elkaar misschien horen dan ;-))
Kusje

11:25 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Courgake leentje, de zon schijnt, de hollanders zijn gezellig (mooi) en je kunt altijd zelf lekker brood bakkenhé, het nieuwe komt er niet altijd in één dagje hé, dikke belgische kus , Jean

9:48 a.m.  
Blogger Zowietje zei...

Hey Leentje

Ik snap je maar al te goed. Ik heb het tegenovergestelde van wat jij hebt. Ik zit nu al een maand thuis en zal eindelijk blij zijn als ik maandag terug mag gaan werken. Vooral omdat ik dan terug wat meer buiten kom.

Hopelijk vind je snel daar je draai.

Knufjes Steveke

7:19 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage