08 april 2005

Joachim

Gisteren afgesproken met Joachim. 't Was wel eens leuk om iemand te zien die nog maar een paar jaar geleden ook de overstap Belgiƫ-Amsterdam heeft gemaakt. Hij begreep perfect hoe ik me voel, en ik herkende toch wel wat van zijn herinneringen aan die eerste weken (ik heb gelukkig de Fame nog niet gevonden, en dat laat ik voorlopig ook maar best zo). Het was ook cool om nog eens Vlaams te horen, al is dat al wat bezoedeld door zijn verblijf hier :-). We zijn gezellig samen gaan eten bij een Ethiopiƫr, niet ver van mijn werk (en ook niet zo heel ver van mijn huisje): heeeeeeeeeeel lekker. Na dat broodje geitenkaas vrijdag, den Thai met Bart maandag en dan gisteren die lekkere vegetarische schotel (te eten met een pannenkoek en met de handen), moet niemand mij meer zeggen dat je in Holland niet lekker kan eten...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage