17 maart 2005

Bart! aka mamabart aka de mottigen hollander is geweldig!

Dankzij Bart kan ik voorlopig beschikken over een gemeubeld appartementje in het hart van Amsterdam! Zoals hijzelf zegt: "Wat zijn connecties al niet waard these days.." Onnodig te vertellen dat deze wetenschap toch wel wat stress en onrust weghaalt...
Omdat ik Bart nu toch wel meer dan oneindig dankbaar ben, raad ik jullie allemaal aan om eens een kijkje te gaan nemen op http://www.mamabart.com, en onthoud: Bart gebruikt GEEN Photoshop of andere digitale trucjes. Wat je ziet, is echt...

'k Werk zaterdag trouwens mijn laatste dag op SNT: morgen nog 9u30min. en zaterdag nog 6u30min. in dat stinkend, slecht verlucht en airconditioning-ontregeld kot... En dat terwijl het buiten zo'n schoon weer is :-(.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Dag Leentje,

Goed nieuws dat je voorlopig over een gemeubeld appartementje kunt beschikken door de bemiddeling van Bart. Dat zal al een hele opluchting zijn. Echt een nieuwe lente en een nieuw geluid - vaarwel ook het werk dat je toch niet helemaal zinde. Toch goed dat je je dagen 'niet in ledigheid' hebt doorgebracht.
We zijn benieuwd naar verdere ontwikkelingen over je job, je studieproject, je logies etc. Alles begint nu wel heel dichtbij te komen.
Wij kijken uit naar 'hot news'.

In elk geval: proficiat en al het beste met deze toch wel heugelijke nieuwe oriëntatie.

Groetjes, ook aan Michiel,

Mariette & Hedwig
Mama & Papa

6:29 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Eula eula,mottig kot mottig kot...ik geef toe da de airco op snt stinkt :dd Maar ge vergeet uw zeeeer lieve collega's é! *booskijk* En da terwijl wij u zo missen! Ge moest u schamen! :pp Maar echt meid...we gaan u missen! Ik laat mij hier wel is geregeld horen zoda we u toch nog een stukje bij "ons hebben" ;)
Greetz Marijke

10:03 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage