24 juni 2005

piep zei de muis in 't amsterdamhuis


Nu ben ik zeker: ik heb ze vannacht écht gehoord... (nog niet gezien): een muis... Ik dacht al een tijdje dat ik wat hoorde trippelen, maar ik had het beest nog nooit met zekerheid waargenomen. Nu dus wel, vannacht om 3 uur heeft het me uit mijn slaap gehaald, door als een gek van de keuken naar de verwarming en terug naar de keuken te lopen, om te verdwijnen achter de boekenkast... (moet je weten dat ik vlak naast die boekenkast slaap...) Ik hoop dat het een muis is, en geen rat, want het klonk nogal 'groot'...
Enfin, ik heb er alvast niet lang meer last van, want vanaf 1 juli kan ik verhuizen naar mijn nieuwe kamer: een kamer in een appartementje in de Jordaan: grachtje voor en tuintje achter. Heel leuke ligging, proper gerenoveerd appartementsgebouw, keuken en badkamer te delen met een kerel van een jaar of dertig (heel nette jongen, alles fris gepoetst, geen afwas, ...), fietsenberging, zolderopslagruimte. Het ziet er wel leuk uit... (kijk maar zelf: fotootje gemaakt met de nieuwe telefoon van Michiel)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage