01 september 2005

aftellen en dikke kussen

Pff, mijn dagen bestaan dezer dagen voornamelijk uit aftellen...
Natuurlijk denken Michiel en ik heel veel aan 15 oktober, maar als we het dan toch een secondje vergeten, of er effekes niet aan denken, dan zijn er de mensen rond om ons die er ons maar al te graag weer attent op maken...
Hier in Amsterdam is iedereen laaiend enthousiast over 'de kaart', ze staat mooi te blinken op het secretariaat :-). Ook qua bevestigingen vanuit Belgiƫ begint het goed te lopen. Mensen zijn er behoorlijk mee bezig, heb ik zo de indruk. Nonkel Leo die ons zo subtiel mogelijk cadeautips wil ontfutselen, Wendy die een heel plan ontwikkelde om haar haar opgestoken te krijgen, Karin en Mariette die ijverig de versiering aan het knippen zijn, Bob, Anton en Geert die samenkomen om de viering vorm te geven, Annemie die amper kan verzwijgen hoe de outfit van haar en Sensi er uit ziet (ik weet al dat ze samen een hele grote roze vlek zullen zijn) ... Ik vermoed ook dat er enkele snoodaards bezig zijn met het plannen van vrijgezellenfeestjes enzo.
Gelukkig heb ik ook nog iets anders om af te tellen: volgende week horen Lidewij, Sanne en ik of we van het tijdschrift Kind & Adolescent 2500 euro krijgen zodat we naar Australiƫ kunnen om daar een universiteit te bezoeken waar men gelijkaardig onderzoek doet als het onze. Spannend hoor...

Oh ja, een extra dikke kus voor al diegenen die vandaag weer naar school moesten, en een extra extra dikke proficiat aan Andrea die vandaag voor het eerst naar de 'grote school' ging.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Waauw Leentje! Misschien op werkbezoek in Australiƫ! Ik kan me voorstellen dat je dat al helemaal ziet zitten! Ik zal mee duimen volgende week! Dikke kussen van ons Anneke

1:39 p.m.  
Blogger Linda zei...

Oei, verwacht gij een vrijgezellenfeestje? Ik dacht dat dat niets voor u zou zijn. Dan zal ik snel iets op poten moeten zetten...

3:17 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage