12 juli 2006

zwem zwem zolang je kan, de Heer die houdt ervan

Els (mijn flatgenote) en ik zijn gisteren gaan zwemmen, en we hebben echt baantjes getrokken...  We hebben het denk ik zo'n 3 kwartier volgehouden, en hebben 15 lengtes (maw. 375m) gezwommen.  Het ging wel goed, maar ik voel het wel in mijn arm-, rug- en borstspieren.  Amai, 'k kan mij niet herinneren dat dat vroeger zoveel inspanning kostte...  Het heeft wel deugd gedaan.  Het zwembad is op loopafstand, dus geen enkel excuus om volgende week niet te gaan.

1 reacties:

Blogger Zowietje zei...

Lol, kan mij da voorstellen. Heb eindelijk weer eens mijn eigen kunnen overtuigen een fitness abonement te nemen en ik kan je verzekeren dat de eerste keer ook niet van de poes was. Hihi, als ik een exaam mocht doen over spieren had ik ze zeker allemaal wel gevonden ;)

Steve

8:43 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage