18 mei 2006

you make me feel so young (frank sinatra)

Een of ander afwasmachineafwasmiddelmerk (ik weet echt niet welk: het is datgene met de wateroplosbare verpakking rond de afwasmachineafwasmiddelblokjes... of hebben ze dat ondertussen al allemaal???) gebruikt het liedje van onze openingsdans in hun laatste nieuwe reclame...
Ik heb er echt geen idee van wat afwasmachineafwasmiddel doet om je so young te voelen, maar elke keer als ik het hoor voel ik me 'the way I did that day', en gaat het in mijn hoofd van 'slow slow quick quick'. Ik vind het nog altijd het perfecte liedje voor mij en mijn man, 'even now I'm old and grey'...

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Toch grappig hoe zoveel dingen je kunnen terugvoeren naar 15/10/05. Ik zal nog eens goed opletten als ik reclame zie voor afwasmachinetabletjes. Dikke knuffel van ons Anneke xxx

12:42 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage