05 mei 2006

strand van sint-anneke

Strand van Sint-Anneke
daar wassek me mijn manneke
vanmorrege nor toe-oe gegaan...

vandaag moet ik niet werken, want het is in Nederland bevrijdingsdag, en het was supermooi weer, dus zijn Michiel en ik voor het eerst dit jaar naar 't strand van Sint-Anneke getrokken... (voor 't eerst in ons leven ook als man en vrouw...)
'k had het echt eens nodig: 't was de laatste dagen precies alsof ik het zot in mijn lijf had zitten. wie mij sinds zaterdag nog heeft gezien, weet wat ik bedoel. 'k was helemaal onrustig, 'k kon me niet op mijn werk concentreren, en ik werd gek van stilzitten, het huis leek te klein... (zou ik dan toch een ADHD-gen hebben???) 't is vast de lente...

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ha Leentje, heb je die rusteloosheid dan toch een beetje uit je lijfje gekregen? Goed hoor, dan kan je misschien nog eens achter je peeceetje kruipen en bekijken of we dit seizoen nog samen naar het Toneelhuis zouden kunnen gaan. Dikke knuf van ons Anneke

8:49 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage