24 juli 2006

aio

(eerst ter noodzakelijke informatie ter begrip van het onderstaande: mensen zoals ik (promovendi dus), worden in Nederland ook wel aio's (assistent-in-opleiding) - lees aajoo genoemd)

Nu had ik vrijdag een dagje vakantie (eentje van de bijna veertig dagen die ik heb op een jaar: nog zo'n dertig te gaan) en zat ik rustig te werken aan ons huis, toen Lars en Lena, de ongeveer drie- en vierjarige kindjes van de buren, hun nieuwste poging om onze aandacht te trekken ondernamen vanuit hun eigen tuin. Bij Lars klinkt dat heel leuk "Hallo, Haaaalllloooo, Hallllooooo-oooo". Bij Lena, die nog wat problemen heeft met de L, gaat het dan van "Aaaaajooooo, ajoooo-ooo"
en dat terwijl mijn promotor Pier een ganse maand op vakantie is... ;-)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage