15 november 2005

stemmen maar


Michiel en ik zijn allebei geselecteerd voor de eindronde van de Young Cera Photo Award 2005. Je kan onze
inzending bekijken op http://argusmilieu.info/fotowedstrijd/_CERA_AWARD_DEF.htm. We zijn de
nummers 384 (Michiel) en 383 (ikke). Het zijn fotootjes uit Australiƫ (natuurlijk), en we zouden natuurlijk wel graag winnen ;-).
Het gaat om een publieksprijs, en iedereen die de site bezoekt kan meestemmen.
Je kan stemmen door op het fotootje boven de nummer te klikken, dan zie je ook alle inzendingen van de desbetreffende fotograaf, en dan je stem uit te brengen.
Ik stel voor om allemaal massaal op Michiel (nummer 384) te stemmen
(je kan officieel maar 1x stemmen, en het zou dus zonde zijn om onze stemmen te 'verdelen' over Michiel en mij, niwaar)...

2 reacties:

Blogger Mieke zei...

Ik had al een andere uitnodiging gekregen om te stemmen maar was nog niet gaan kijken. Misschien ben ik bevooroordeeld maar toch vind ik jullie foto's absoluut de max!
Heb even verder gelezen dat het gaat om een globaal beste fotograaf.
Awel, guys, you're the best!
Dus mijn stem hebben jullie!
Grts
Annemie

6:04 p.m.  
Blogger Zowietje zei...

Hey,

Vind het echt jammer dat jullie niet bij de laureaten zijn. Heb net eens gekeken op http://argusmilieu.info/FOTOWEDSTRIJD/WINNAARS.htm en zag jullie naam niet staan. Ik vind jullie toch beter zene !! Na, en zeg maar dat ik het gezegd heb ;)
Trouwens ik heb een abonnementje van de zoo en neem af en toe ook eens een fotooke ;) Dan placeer ik die op mijn album bij de zoo. Dat kan je hier bekijken. Het Album noemt "Steve Zoo Mooi" (tja, kleine ingeving op da moment) En zo als ge daar kunt zien. Eeen bijtje op een zonnebloem kan iedereen fotograferen LOL

Steve xxx

P.s. ge moogt ook stemmen op die fotookes ;)

9:45 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage