17 december 2007

2 - 2 - 2

Amai, wat kan een mens stijf ende stram zijn... Pffff. Vrijdag zijn Michiel en ik Filip gaan helpen bij de verbouwingen van hun huis: vloeren isoleren, vloerplaat leggen, zagen (kan ik goed), boren, ... Speciaal een dagje vakantie genomen, want een mens moet toch iets doen als zij in december nog 8 vakantiedagen heeft. Zaterdag weer een beetje gaan helpen: vloerplaat leggen, spullen die veel te zwaar zijn verslepen, OSB-platen naar boven sleuren, uitgebroken houten vloerplanken jenga-gewijs stapelen... Zondag helemaal kapot: stijve spieren (zelf mijn billen), stramme handen, blauwe plekken, pijnlijke knieƫn... Maar 't was de moeite, want nu liggen er in twee kamers al helemaal (onder-)vloeren... Nog 4 kamers boven te gaan (wat er beneden moet gebeuren weet ik niet - wil ik misschien ook niet weten ;-)...)



(waarom de titel: vandaag zijn wij twee jaar, twee maanden en twee dagen getrouwd)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage