26 september 2007

venster op de wereld

Michiel is heel ijverig onze badkamer aan het verbouwen (vraag me niet hoe we daar op zijn gekomen, maar plots stonden we vorig weekend totaal onverwacht en nog meer ongepland in een totaal ontmantelde badkamer...). Een van de dingen die er worden veranderd, is een extra raampje in de zijmuur, en dit is het voorlopige resultaat van Michiels noeste arbeid:









En wat doe ik ondertussen? Ik speel gewoon de kamergeleerde, en mag me verheugen in het feit dat ik vandaag mijn eerste artikel ter publicatie heb ingediend bij het tijdschrift Cognition & Emotion
Nu maar hopen dat het gepubliceerd wordt.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Geef maar toe dat jullie een beetje jaloers werden op al onze bouwavonturen! En dat jullie hopen net zo'n mooie badkamer te zullen hebben als die van ons ;-) Enfin, nog veel succes en als je inspiratie nodig hebt, kom je maar eens tot in Beerzel! Dikke knuf van ons Anneke

9:22 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage