06 november 2007

begonnen!

Vanaf vandaag is het zover: ik ben officieel op dieet. Ik was al een paar weken aan het sporten, maar nu volg ik ook braaf het voedingsplan van de diƫtiste. Concreet betekent dit dat ik mijn oude voedingspatroon zo goed als mag behouden, maar dat ik mijn boterham ontbijt vervang door een muesli ontbijt en dat ik 3x per dag een tussendoortje neem van fruit + melkproduct. Oh ja, en van de psychologe mag ik ook niet meer achter mijn computer eten, dus dat heb ik vandaag dan ook braaf niet meer gedaan (hoewel ik nu op dit eigenste ogenblik wel een tussendoortje aanhet oppeuzelen ben...).

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Gefeliciflapstaart! Volgens mij is dat wel een haalbaar dieet, maar ik wens je toch heel veel sterkte om het vol te houden. En om je nog wat aan te moedigen in het sporten, zal ik eens efkes zeggen dat ik vandaag ook weer een toerke ben gaan lopen, zelfs tussen een paar regenbuitjes door ;-) Dikke knuf van ons Anneke

8:29 p.m.  
Blogger Mieke zei...

Proficiat en volhouden he!
Voor zij die het niet wisten, ik sta elke avond in mijn living te touwtjespringen met mn dochter haar springtouw, daarna beland ik op een matje om BBB oefeningen te doen, en ik let al twee maanden op mijn voeding en ja hoor; vier kilo kwijt en een steviger lijf! Maar ik weet hoe verleidelijk de chocola bij momenten kan zijn :-S en hoe hard je dat gewoonweg nodig hebt bij momenten. En hoe gevaarlijk het is om ondoordacht te beginnen snoepen achter je computer als je wat binnen handbereik hebt.
En toch... met beweging en voor de rest opletten kom je er zeker!! En als je een dieetdipje hebt...en je wil n keer lekker zeuren ofzo... je mag gerust bellen ;-)
Dikke knuf
Annemie en Sensi

7:05 p.m.  
Blogger Linda zei...

Hey meidie,

Ik stond hopeloos achter met het lezen van uwen blog, maar dat is nu dus in orde. Veel succes met het dieten! Hoe staat het nu met die badkamer trouwens?

10:24 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage