23 maart 2007

kriebels...

Pfff, 'k kan me al de ganse voormiddag niet concentreren... Buiten wat printen en wat opzoekwerk heb ik nog niks zinvols gedaan vandaag (oh ja, ik kan straks nog effe naar de bibliotheek, dat is ook nog nuttig... oh ja, en afwassen... oh ja, en pakketjes vragenlijsten klaarmaken voor de studenten...)
't zijn vast vakantiekriebels, want... volgende week heb ik een weekje vakantie! (woehoewoehoe, een hele week thuis en niet, ik herhaal NIET werken, jammaar en mijn artikel dan, en dat programma dat ik wil geprogrammeerd hebben voor half april, en al die data die nog geflipt moeten worden, en de analyse van de stoptaak en de analyse van de aandachtstaak???) Enfin, in mijn vakantie ga ik (minstens) 3x mijn verjaardag vieren, ni moeilijk dat het kriebelt...
als het kriebelt, moet je feesten.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage