18 januari 2007

storm storm en nog eens storm

Amai, 't is me het weertje nogal...
Al de ganse dag waai ik hier op mijn achtste verdiep bijna van achter mijn bureau... Ik was ook al op een haar na van een bruggetje geblazen, zo het water met schuimkoppende golven van de binnengrachten in... Het schijnt de ergste storm te zijn sinds 1982 (of zoiets). Ik wil het best geloven...
Ondertussen hoor ik alleen maar rampnieuws één dode hier in NL, het centraal station van Amsterdam ontruimd wegens een instortend dak, de universiteitskantine gesloten wegens kapotte draaideuren en een wegwaaiend dak, delen van de unief ontruimd wegens vanalles, en ook wij mochten al om 15u weg als we wilden - zonder dat het van ons vakantiesaldo zou worden afgetrokken (wat zit ik hier nog?...), Marieke die niet naar huis (Utrecht) geraakt omdat het treinverkeer absoluut nog onmogelijker is dan anders, en tot overmaat van ramp is het promotiefeest van Petra afgelast omdat Binnelandse Zaken iedereen heeft aangeraden om braaf binnen te blijven...
Ik ga dan maar proberen om in Diemen te geraken (waarschijnlijk met Marieke, die ik onderdak zal bieden in deze barre tijden), en mijn vingers kruisen dat ik morgen in mijn teergeliefde België geraak... Waarschijnlijk zal de treinreis langer duren dan normaal, maar dan heb ik veel tijd om te duimen voor Lies!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage