15 januari 2007

terug aan de slag...

Het was sinds 14 december geleden dat ik nog op de UvA geweest was: een paar dagen vakantie in december, 2 dagen workshop in Heeze, dan kerstvakantie, dan een weekje thuis gewerkt, dan weer een weekje vakantie, en dan is het half januari voor je het weet...
Vandaag was het dus een dagje van mails opkuisen, post doornemen (en een leuk kerstcadeau van de UvA gevonden in mijn postvak), studenten zien, afspraken vastleggen, vergaderen en papieren ordenen. Morgen kan ik weer écht aan de slag.
Ondertussen duim ik voor ons Lies, want die heeft (weeral) examens. Veel succes, Lies! En voor Nele, want die heeft het ook zitten: Doe da goe, Nele!

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

hey leentje,

bedankt voor je steun. ik voel het zelfs al een beetje! de eerste twee waren al redelijk goed...
ik wens je nog veel plezier op de UvA !
dikke zoen,
lies
x

3:34 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage