09 juli 2008

artikel


Vorige week vrijdag heb ik mijn tweede artikel afgewerkt. Het gaat over automatische evaluaties bij kinderen met en zonder angstproblemen. Uit de resultaten van het onderzoek blijkt dat kinderen met een angststoornis enge foto's veel negatiever beoordelen dan kinderen zonder angststoornis. Ze doen dat niet alleen zo als je het hen direct vraagt, maar ook als je het afleidt uit hun gedrag. Nu lijkt dat vrij evident, maar het was nog nooit aangetoond. Enfin, een dezer dagen stuur ik het artikel naar een tijdschrift (Behaviour Research and Therapy), en dan maar afwachten of ze het willen publiceren (en dat kan lang duren: mijn vorige artikel stuurde ik eind april in naar een ander tijdschrift, en daar heb ik nog altijd niks van gehoord...)

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Knap werk! Ik duim hoor...

1:34 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage